Livrare și Retur
Livrarea Produselor
Livrarea produsului achiziționat reprezintă modul in care acesta ajunge la cumpărător, acesta intrând in posesia produsului. Livrarea se realizează de către companii colaboratoare specializate, sau prin intermediul curierilor proprii ai vânzătorului.
Termenul estimativ afișat pentru livrarea produselor pe site se referă exclusiv la zile lucrătoare si reprezintă cea mai optimistă estimare in condiții ideale.
Livrarea produselor noastre are o arie de extindere națională așadar livrarea se face oriunde în România cu excepția localităților care sunt in afara posibilității curierilor de a ajunge cu mașina la locul indicat de către cumpărător. Pentru mai multe informații puteți consulta politica de livrare si timpii estimați ai PrioriPost la adresa https://www.posta-romana.ro/a227/servicii-expeditori/curier-rapid/in-romania/prioripost-curier-rapid-intern.html .
Înainte de a fi onorată comanda plasta pe site-ul nostru, veți fi notificat pe e-mail.
Livrarea produselor se efectuează de către PrioriPost la costul de 15 lei pentru comenzile mai mici de 150 Lei si GRATUIT pentru comenzile mai mari de 150 Lei.
PrioriPost lucrează după propriul program si organizare, independent de cea a vânzătorului. Eventualele întârzieri care pot apărea in procesul de livrare țin strict de firmele de transport.
Livrarea prin intermediul PrioriPost se realizează conform standardelor si procedeelor specifice implementate și folosite de către această firmă. Timpul de livrare standard stabilit contractual cu furnizorul PrioriPost este de maxim 48 ore. Nu suntem răspunzători de întârzierile sau erorile provocate din culpa PrioriPost.
Livrarea gratuită si prețurile de livrare comunicate mai sus sunt valabile doar pentru livrările efectuate in raza de acoperire a curierului. Pentru destinații aflate in afara ariei de acoperire se pot percepe taxe de transport adiționale care însă nu pot fi stabilite si comunicate anticipat.
În cazul apariției unor situații neprevăzute ( blocaje trafic, condiții meteo nefavorabile, imposibilitatea mijloacelor de transport in comun de a-și efectua traseele, etc.) ne rezervăm dreptul de a amâna comanda.
De asemenea, există cazuri excepționale in care comenzile nu pot fi onorate din motive independente de noi. De exemplu: Incendii, Explozii, Inundații, Epidemii, Greve, Acțiuni guvernamentale, Războaie, Acte de terorism, Proteste, Răscoale, Tulburări civile, sau alte impedimente de forță majora, conform uzanțelor legii din Romania. Toate aceste situații ne exonerează de răspunderea privind întârzierea sau chiar anularea livrării.
Înainte de fiecare livrare, vei fi contactat de către curier. În cazul in care curierul nu te găsește la adresa menționată, in intervalul orar stabilit de comun acord si în conformitate cu programul de lucru al firmei de curierat, acesta va reveni încă o data după ce a luat legătura cu tine. Dacă coletul nu va fi ridicat in termen de 7 zile de la sediul curierului, comanda va fi anulată si produsul returnat la sediul nostru. În cazul refuzului unui colet livrat, conform comenzii efectuate pe site-ul nostru, ești de acord sa achiți in avans următoarea comandă indiferent de valoarea produselor comandate.
Termenul de livrare afișat poate fi decalat in cazul sărbătorilor legale.
Comenzile acceptate care astfel devin expediții sunt predate curierului intre orele 14-16 în zilele lucrătoare. In zilele nelucrătoare nu se fac expedieri. Termenul general de 48 de ore estimat de curier începe odată cu preluarea coletului de la depozitul nostru.
Comenzile efectuate în zilele nelucrătoare sau după ora 15 a zilelor lucrătoare sunt expediate în prima zi lucrătoare care urmează.
Toate aceste termene sunt estimări ideale, termenul maxim asumat de livrare de către noi este de 10 zile lucrătoare. Daca nu primești comanda confirmată si acceptată în acest interval, indiferent de motivul din care nu s-a făcut livrarea, noi vom restitui valoarea achitată.
Prin Plasarea comenzii, cumpărătorul este de acord cu prețurile, tarifele de expediție și timpii de livrare.
Politica de Retur
Dreptul de retragere din contract
Conform Art. 9 din OUG 34/2014, poți renunța la orice produs achiziționat online si care nu corespunde dorințelor sau așteptărilor tale in termen de 14 zile calendaristice ( calculate de la ziua în care intri in posesia produsului), fara sa justifici sau sa motivezi aceasta alegere. Pentru a beneficia de această modalitate de denunțare unilaterală a contractului, restituirea produsului trebuie să se facă exact în starea in care l-ai primit și să fie însoțit de toate accesoriilor si documentele care au venit cu acesta. Îți vom restitui prețul achitat pe produs in maximum 15 zile lucrătoare de la data la care am primit produsul (data recepționării în depozit a produselor care au făcut obiectul vânzării) în depozit, în contul bancar pe care ni l-ai indicat. Cheltuielile ocazionate cu trimiterea produsului, în cazul denunțării unilaterale a contractului, cad, conform Legii, in sarcina ta.
Cumpărătorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților si funcționării produselor.
Profesioniștii (Orice persoana fizică sau juridică, publică sau privată, care acționează in cadrul activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale in legătura cu contractele care intră sub incidenta ordonanței de urgentă nr. 34/2014, precum si orice persoană care acționează în același scop, în numele sau sau pe seama acesteia: Societățile, Fundațiile, Asociațiile, Cooperativele, Formele de organizare Profesională, Cabinete Individuale, Grupate, Instituții, orice entitate care nu este consumator conform art. 2 din Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor si garanțiile) asociate acestora nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile.
Pentru returnarea produselor este suficient să ne trimiteți un e-mail cu numărul facturii, numele dvs. și un număr de telefon pe adresa office@huseluxo.ro sau să ne contactați prin telefon la numărul 0732923858.
Dacă produsul recepționat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile prezentate pe site sau prezintă defect, cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia pentru a fi înlocuit cu un alt produs sau poate opta pentru rambursarea integrală a contravalorii. Daca se agreează înlocuirea cu un produs de o valoarea mai mare decât produsul înlocuit, cumpărătorul va plăti doar diferența de suma dintre cele 2 produse. Dacă valoarea produsului înlocuitor este mai mică decât produsul înlocuit, cumpărătorul va primi diferența într-un cont IBAN indicat de către el.
Dacă un anumit produs nu poate fi înlocuit cu un altul, atunci se va restitui integral contravaloarea acestuia.